مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هزار و ۲۵۲ پایگاه و ستاد در استان کرمانشاه در روز عید سعید فطر برای جمع آوری زکات فطره کرمانشاهیان استقرار می‌یابد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی، دبیر شورای زکات و مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هزار و ۲۵۲ پایگاه و ستاد در استان کرمانشاه در روز عید سعید فطر به منظور جمع آوری زکات فطره کرمانشاهیان مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ پایگاه در مساجد، تکایا و مصلی‌های نماز عید سعید فطر مستقر می‌شوند، گفت : همچنین ۱۲۰ پایگاه دیگر در سطح شهر و روستا‌های استان استقرار می‌یابد.

دبیر شورای زکات استان کرمانشاه ادامه داد: ۳۲ مرکز نیکوکاری در استان نیز آماده دریافت فطریه مردم خیر کرمانشاه هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: پایگاه‌ها و ستاد‌های کمیته امداد یک روز پیش از عید سعید در مکان‌های از پیش تعیین شده مستقر و تا ظهر روز عید به کار جمع آوری فطریه و کفارات مردمی مشغول خواهند بود.

حسین خدرویسی با یادآوری اینکه این نهاد به عنوان دبیرخانه زکات استان تنها نهادی است که به کار جمع آوری زکات فطره مردم خیر می‌پردازد، عنوان کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته زکات فطریه‌ای که در مصلا‌های نماز عید جمع‌آوری می‌شود به صورت مساوی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص می‌یابد. 

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه مردم خیر استان در سال گذشته چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات فطره به پایگاه‌های و ستاد‌های این نهاد پرداخت کردند .

 

 

انتهای پیام/د

جمع آوری زکات فطره

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.