رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۵۰ تن گوشت منجمد گوساله بدون صف در خراسان شمالی جهت توزیع در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا فیروزه، رئیس  سازمان صنعت و معدن و تجارت خراسان شمالی به توزیع گوشت در سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین اشاره کرد و گفت: توزیع به صورت روزانه در یک شهرستان در بین بخشی از جمعیت آماری مدنظر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۲۷۸ کیلوگرم گوشت در سه روز گذشته در شهرستان‌های نامبرده توزیع شده است، افزود: در بجنورد سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم، در اسفراین دو هزار و ۳۵۰ کیلوگرم و در شیروان سه هزار و ۲۲۸ کیلوگرم در اختیار دستگاه‌های متولی قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: جامعه هدف مدنظر برای دریافت گوشت یارانه‌ای شامل کمیته امداد، بهزیستی، کارگران تحت پوشش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی و نیرو‌های مسلح و کارمندان با حقوق کمتر از ٢ میلیون تومان است.

فیروزه افزود: براساس جمعیت آماری تحت پوشش جامعه هدف و ظرفیت تناژ گوشت در دسترس، اولویت بندی توزیع، توسط معاونت بازرگانی برای شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: مکاتبات برای دریافت سهمیه جدید گوشت برای استان در دستور کار قرار گرفته است.

فیروزه خاطرنشان کرد: به ازای هر خانواده دو کیلوگرم گوشت منجمد گوساله با کیلویی ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان تحویل داده می‌شود.
انتهای پیام/ ط


توزیع گوشت منجمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.