رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طرح ویژه نحوه توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار در بجنورد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد رضا فیروزه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طرح ویژه نحوه توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار از دیروز آغاز شده و تاکنون بیش از ۳ تن در بجنورد توزیع شده است.
فیروزه افزود: این میزان گوشت قرمز با قیمت مصوب بین جامعه هدف نهاد‌های مختلف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازنشستگان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بدون ایجاد صف و بدون مشکل خاص توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: توزیع گوشت میان مددجویان نهاد‌های حمایتی هم در بازه زمانی دو سه ساعته انجام شد و مشکل بهداشتی ایجاد نشد.
فیروزه اظهار داشت: توزیع گوشت تنظیم بازار به شیوه جدید، به صورت شهرستانی انجام می‌شود و نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف، جامعه هدف خود را تحت پوشش قرار خواهند داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: امروز هم حدود سه تن گوشت تنظیم بازار در میان اقشار مختلف در شهرستان شیروان توزیع می‌شود.
طرح ویژه توزیع گوشت تنظیم بازار برای شکستن صف‌های طولانی دریافت گوشت از روز گذشته آغاز شده است و بر اساس این طرح، دست دلالان از اقلام تنظیم بازار کوتاه و، بساط صف‌ها برچیده می‌شود.

بر اساس اعلام مسئولان، در خراسان شمالی حدود ۲۶۰ هزار خانوار شهری و روستایی وجود دارد و تلاش شده است در طرح ویژه تنظیم بازار گوشت، ۲۲۴ هزار خانوار در هفت قشر جامعه هدف، پوشش داده شود و این طرح تا حد بسیار زیادی عموم مردم را در بر گرفته است.

منبع: ایرنا
انتهای پیام / م


اجرای طرح ویژه نحوه توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار در بجنورد

برچسب ها: خانواده ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.