معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در آستانه نوروز، نمایشگاه بهاره از دهم اسفند ماه در محل بازار روز امام رضا (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی صدرزاده معاون امور بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در آستانه نوروز، نمایشگاه بهاره از دهم اسفند ماه فعالیت خود را در بازار روز امام رضا (ع) در بجنورد آغاز می‌شود.

وی با بیان این که نمایشگاه بهاره شهر بجنورد ، حدود ۱۷۰ غرفه دایر و مایحتاج نوروزی مردم در آن عرضه می‌شود، افزود: اجناس عرضه شده در این نمایشگاه تا ۱۵ درصد، پایین‌تر از قیمت بازار به فروش می‌رسد.

صدرزاده با بیان اینکه کیفیت اجناس عرضه شده در نمایشگاه بررسی و رصد می‌شود ، گفت: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی ، پخش و واحد‌های صنفی شهرستان بجنورد در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را به فروش می‌رسانند.

وی با اشاره به این که قیمت اجناس در کمیته نرخ گذاری ، مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: بازرسان در طول فعالیت نمایشگاه، بر نحوه عرضه کالا‌ها نظارت دارند و شکایت‌های احتمالی مردم در نمایشگاه رسیدگی می‌شود.

صدرزاده اظهار کرد: فعالیت نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۹ اسفند ماه جاری دربجنورد ادامه دارد.

وی افزود: تلاش داریم تا به سیلقه‌ها و ذائقه‌های مختلف مردم در نمایشگاه‌ها پاسخ داده شود و اجناس با کیفیت‌های مختلف در نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود تا افراد با توان خرید متفاوت بتوانند نیاز خود را مرتفع کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: برپایی نمایشگاه بهاره در شهر‌های بجنورد و شیروان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ب 

برپایی نمایشگاه بهاره از ۱۰ تا ۱۹ اسفندماه جاری در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.