استعفای مدیرعامل باشگاه تازه لیگ برتری شده شاهین شهرداری، این تیم را بیش از هر زمان دیگری بلاتکلیف کرده است.

تیم لیگ برتری در آستانه بحران/مدیر عامل هم استعفا داد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که پس از صعود به لیگ برتر مشکلات زیادی را پیش روی خود می دید، حالا با استعفای مدیر عامل خود مواجه شده است. وحید واعظی مدیر عامل شاهین شهرداری، صبح امروز با تقدیم استعفای خود به هیات مدیره از سمتش در این باشگاه کناره گیری کرد. واعظی در متن نامه خود، شرایط را جهت ادامه کار در شاهین شهرداری نامناسب توصیف کرده و سکوت خود را خیانت به هواداران و مردم بوشهر عنوان کرده است. 

پیش از این صحبت هایی مبنی بر ناتوانی در تیمداری شهرداری ها در لیگ برتر به منظور هدر نرفتن خدمات و امکانات  عمومی مطرح شده بود و گفته شد که شاهین شهرداری به دلیل رعایت الزامات قانونی و مقررات جاری کشور در زمینه نحوه تیمداری، نمی تواند در مسابقات لیگ برتر  شرکت کند و این باشگاه باید به بخش خصوصی واگذار شود.

با توجه به انتخاب نشدن سرمربی فصل آینده شاهین و همچنین نامشخص بودن چگونگی حضور این تیم در لیگ برتر و حالا استعفای مدیر عامل باشگاه باید منتظر ماند و دید که در چنین شرایطی مسئولان این باشگاه می توانند تیم را از  بحران های کنونی عبور دهند و با برطرف کردن موانع موجود شرایط حضور این تیم را در لیگ برتر فراهم خواهند کرد یا این که شاهین شهرداری هنوز به لیگ برتر نیامده اسیر بحران ها خواهد شد و آرزوی هواداران شاهین برای دیدن تیمشان در سطح اول فوتبال کشور بر باد خواهد رفت.


بیشتر بخوانید

عضو جدید هیأت مدیره شاهین شهرداری بوشهر معرفی شد

تکلیف نامشخص نیمکت شاهین برای لیگ برتر

ویسی: اولویت اول تا دهم من حضور در تیم شهرداری بوشهر است


انتهای پیام/

مدیرعامل استعفا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار