مسئولان باشگاه شاهین و ویسی بارها از علاقه خود برای ادامه همکاری با یکدیگر خبر داده اند، اما تاکنون خبری از تمدید قرارداد و ادامه همکاری نشده است.

تکلیف نامشخص نیمکت شاهین برای لیگ برتربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود گذشت یک ماه از پایان رقابت های این فصل لیگ آزادگان و  قطعی شدن صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر، هنوز تکلیف سرمربی این تیم برای فصل آینده روشن نشده است. تاکنون اقدام عملی در راستای تمدید قرارداد عبدالله ویسی سرمربی موفق شاهین شهرداری صورت نگرفته است  و طرفین صرفا به اظهار علاقه برای ادامه همکاری با یکدیگر بسنده کرده اند.

چندی پیش وحید واعظی مدیر عامل شاهین شهرداری، ضمن تایید توافق ضمنی با ویسی گفته بود که مسئولان باشگاه با گزینه ای غیر از ویسی برای هدایت این تیم مذاکره نکرده اند. همچنین ویسی هم از علاقه زیاد خود برای ادامه فعالیت در این تیم خبر داد و اظهار کرد: اولویت اول تا سوم او شاهین شهرداری است و اگر شرایط برای ادامه همکاری مهیا باشد قطعا در این تیم خواهد ماند.

با وجود نظر مثبت دو طرف برای ادامه همکاری، مسئولان باشگاه شاهین تاکنون قرارداد مربی جوان و کاربلد خود را تمدید نکرده اند و  همچنان مشغول بررسی برنامه های این سرمربی برای فصل بعد هستند.

تمدید نشدن قرارداد ویسی در حالی  است که حدود یک ماه از پایان کار این تیم در لیگ یک و قطعی شدن حضورش در لیگ برتر می گذرد، اما هنوز تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده مشخص نشده است. در چنین شرایطی از ویسی به عنوان جایگزین کرانچار برای هدایت تیم ملی امید نامبرده می شود.

اتفاقی که اگر عملی شود بیش از همه به ضرر شاهین شهرداری و  هواداران این تیم خواهد بود، زیرا پیدا کردن گزینه ای مناسب تر و حتی هم سطح ویسی، آن هم برای تیمی مانند شاهین شهرداری بوشهر که در نخستین فصل حضور در لیگ برتر دغدغه ای دو چندان به نسبت دیگر تیم ها دارد، کار دشواری خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس در رویای کسب ۳ گانه/ ارتش سرخ به دنبال تاریخ سازی در فوتبال ایران

مربیان ۲ کاره تیم ملی فوتبال بانوان/ زیر آبی رفتن برخی از مربیان خانم در فوتبال بانوان

نتایج هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ سپاهان پیروز دربی اصفهان شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار