تیم فوتسال آذرخش بندر عباس این روز‌ها با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

سرنوشت تیم فوتسال آذرخش همانند آلومینیوم در فوتبالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال آذرخش بندر عباس که از سال ۱۳۹۴ در لیگ برتر کشور حضور دارد فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در رده ۹ جدول رده بندی این مسابقات قرار گیرد.

تیم فوتسال آذرخش بندر عباس که از تیم‌های صاحب نامی در استان هرمزگان به شمار می‌رود چند سالی است با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. هر سال که لیگ برتر فوتسال به پایان می‌رسد صحبت‌هایی مبنی بر فروش امتیاز این تیم بر سر زبان‌ها می‌افتد و این تیم را با حاشیه و بحران شدیدی روبرو می‌کند.

تیم فوتسال آذرخش بندر عباس به جز مشکلات فروش امتیاز تیم با مشکلات دیگری نیز مواجه است، از جمله پرداخت نشدن حقوق‌ها و پاداش‌های کامل بازیکنان این تیم. برخی از بازیکنان این تیم از فصل اول رقابت‌های لیگ برتر از باشگاه طلب دارند و مسئولان این تیم هنوز نتوانستند منابع مالی تیم را به طور کامل تامین کنند و بعضی از همین بازیکنان ترجیح دادند که از این تیم جدا شوند و به تیم‌های دیگر لیگ برتر بپیوندند.

حال چیزی که ذهن اهالی فوتسال در استان هرمزگان را درگیر می‌کند این است که آیا قرار است همان سرنوشتی که برای تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان به وجود آمده است، سر فوتسال هم بیاید؟ وقتی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در سال ۹۱ به لیگ برتر فوتبال صعود کرد و نتوانست در لیگ برتر موفق باشد، دوباره به لیگ دسته ۱ سقوط کرد و بعد از آن به لیگ دسته ۲ سقوط کرد و بعدتر به لیگ دسته ۳ و اکنون می‌بینیم که هیچ خبری از این تیم ریشه دار هرمزگانی وجود ندارد.

اگر مسئولان استان هرمزگان حمایت‌های خود را از تیم فوتسال این استان انجام ندهند ممکن است بزودی شاهد از بین رفتن تیم فوتسال آذرخش هم باشیم و دیگر استان هرمزگان چه در فوتبال و چه در فوتسال نماینده‌ای نخواهد داشت.

چیزی تا شروع آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال باقی نمانده است و قرار است که تیم آذرخش بندر عباس در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند، اما همچنان تکلیف این تیم مشخص نیست.

زاهدی: منتظر هستند لیگ شروع شود و بعد آن موقع حمایت خود را نشان دهند

 سرپرست تیم آذرخش درباره حمایت از این تیم گفت: مسئولان استان منتظر هستند تا لیگ برتر شروع شود و بعد آن موقع حمایت‌های خود را نشان دهند که دیگر آن زمان فایده‌ای ندارد، زیرا تیم ما قبل از شروع مسابقات نیاز به حمایت دارد، وقتی تیم در شرایط مسابقات قرار گیرد دیگر آن زمان دیر شده است.

او ادامه داد: وقتی سال گذشته می خواستیم تمرینات تیم را برگزار کنیم مسئولان استان به ما قول هایی دادند که از شما حمایت می کنیم و حتی یک جلسه نیز با مسئولان استان برگزار کردیم که بعد از آن تا کنون هیچ اتفاقی صورت نگرفته است و الان هم منتظر هستند تا تمرینات تیم شروع شود تا پای کار بیایند.

اگر مسئولی دلش برای این تیم بسوزد می تواند بهترین شرایط را به وجود بیاورد و اگر هم دلش نسوزد هیچ کاری را انجام نمی دهد و کار رو به جلو نمی رود.

رنجبریان: مدیرکل استان با شهردار و استاندار برای آذرخش جلسه برگزار کردند

دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان درباره شرایط تیم فوتسال آذرخش گفت: قرار است تا پایان هفته جلسه ای بین مدیرکل استان با شهردار و استاندار برگزار شود و طبق هماهنگی هایی که صورت گرفته است قرار است منابع مالی این تیم را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: امیدوارم هیئت مدیره خود باشگاه آذرخش هم پای کار بیاید و هنوز اعضای هیئت مدیره این باشگاه واکنشی از سوی خودشان نشان نداده اند.

دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان گفت: بنده با مرادی نماینده مجلس در خصوص آذرخش صحبت هایی را انجام دادم و قرار است مرادی (نماینده مجلس) با عوامل مالیاتی استان یک جلسه را برگزار و بحث مالی باشگاه آذرخش را پیگیری کنند.

رنجبریان در پایان صحبت هایش گفت: روز گذشته در جلسه ای بین رئیس هیئت های استان با استاندار بحث فوتسال آذرخش را در میان گذاشتیم و قرار شد که حمایت های خود را از این تیم انجام دهیم به شرطی که خود اعضای هیئت مدیره باشگاه واکنشی از خود نشان دهند.


بیشتر بخوانید:

سلیمانی: آذرخش تیمی بی نظم و بی قانون است

آذرخش بندرعباس-گیتی پسند/ نایب قهرمان آسیا به دنبال بازپس گیری صدر جدول

پیروزی گیتی پسند و آذرخش بندر عباس در هفته سوم لیگ برتر فوتسال


انتهای پیام/

فوتسال آذرخش بندر عباس در سراشیبی قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار