سرپرست دبیری کمیته فوتسال گفت: آذرخش تیمی بی نظم و بی قانون است و مسئولان این تیم به دلیل بی اطلاعی از قانون و ثبت مدارک در سامانه باعث به وجود آوردن این مشکلات شدند.

سلیمانی:آذرخش تیمی بی نظم و بی قانون استکاظم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برگزاری لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خوشبختانه لیگ ما از روز گذشته شروع شد، اما متاسفانه اتفاقات ناگواری در مشهد رخ داد و موجب شد تا بازی برگزار نشود. امروز هم قرار است در ادامه رقابت‌های هفته اول لیگ ۲ دیدار یکی در استان قم بین تیم‌های هئیت فوتبال قم و گیتی پسند اصفهان و دیگری در خوزستان بین تیم‌های حفاری اهواز و شهروند ساری برگزار شود.

وی همچنین در مورد اتفاقات دیروز مشهد که بین تیم‌های فرش آرا این شهر و آذرخش بندر عباس که موجب شد این مسابقه برگزار نشود گفت: همان طور که می‌دانید آذرخش تیمی بی نظم و بی قانون است و مسئولان این تیم به دلیل بی اطلاعی از قانون و ثبت مدارک در سامانه باعث به وجود آوردن این مشکلات شدند.

وی اظهار داشت: مسئولان تیم آذرخش روز گذشته در کمیته فوتسال حضور یافتند و پس از بررسی مدارک این تیم در مجموع برای ۱۲ بازیکن این تیم کارت بازی صادر شد و با توجه به اینکه مدارک ۴ نفر دیگر ناقص بود، به همین دلیل کارت بازی برای آن‌ها صادر نشد. آن‌ها پس از ترک کمیته فوتسال مدام مرا تهدید می‌کردند اگر چنانچه کارت بازی این بازیکنان صادر نشود، در این رقابت هیچ حضور پیدا نخواهیم کرد.

وی گفت:طی تماس تلفنی که با ناظر فدراسیون در روز پیش از مسابقه داشتم وی مدعی شد با توجه به جلسه امروز صبح که با مسئولان دو تیم و استان مشهد داشتیم مشکلی وجود ندارد و حتی تیم آذرخش بیان کرد ساعت ۵ بعدازظهر در سالن مسابقه حاضر می‌شود.

سلیمانی در پاسخ به سوال در مورد تیم دبیری که باعث به وجود آوردن مشکلاتی برای کمیته فوتسال و لیگ برتر به وجود آورده است گفت: هم اکنون مدیران باشگاه دبیری و پارسیان شهر قدس در کمیته فوتسال حضور دارند تا تکلیف این تیم مشخص شود. برای انتقال امتیاز تیم دبیری به شهر قدس در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار