سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، گفت: مطالب مطرح شده در خصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر را با جدیت تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم تعامل خوبی در مجموعه باشگاه وجود دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خصوص مطالب منتشر شده از او مبنی بر عدم تیمداری شهرداری بوشهر گفت:مطالب مطرح شده در خصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر را با جدیت تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم تعامل خوبی در مجموعه باشگاه، هیئت مدیره، شورای شهر و مسئولان استان وجود دارد و همه می‌خواهند به حضور آبرومندانه تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر کمک کنند.

‌ویسی افزود‌:بنده دو برنامه برای بستن تیم به هیئت مدیره باشگاه تقدیم کرده‌ام در همین راستا مدیریت و هیئت مدیره محترم در حال بررسی برنامه‌ها هستند و قرار است به زودی نظر نهایی خود را اعلام کنند.

‌وی تاکید کرد:اولویت اول تا دهم من حضور در تیم شهرداری بوشهر است و شرایط خوبی با حضور مدیران، مسئولان و بازیکنان و هواداران که همه دل در گرو موفقیت تیم دارند برقرار است و می‌توانیم فصل خوب و درخشانی را پشت سر بگذاریم.

‌ویسی در پایان، تصریح کرد: به هواداران دوست داشتنی شاهین اطمینان خاطر می‌دهم در صورت حضور تمام تلاشم را برای خوشحال کردن آن‌ها بکار ببندم و از این عزیزان خواهش دارم به شایعات توجه نکنند و با اتحاد و همدلی همچون فصلی که گذشت استوار و محکم به موفقیت تیمشان کمک کنند.

انتهای پیام/

 

در شاهین می مانم

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار