مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از آغاز اجرای نهال کاری، احداث فضای سبز و هدایت آب‌های سطحی پروژه بلوار ۳۶ متر دگایران خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فواد کریمی گفت: در راستای تکمیل بلوار ۳۶ متری دگایران عملیات نهال کاری، احداث فضای سبز و هدایت آب‌های سطحی این بلوار آغاز شد.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه احداث بلوار ۳۶ متری دگایران در حوزه شهرداری منطقه سه قرار دارد و این طرح در حال تکمیل مراحل پایانی است زیباسازی محیط بصری اطراف بلوار در دستور کار این شهردار قرار گرفت.

کریمی بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل این بلوار در دست احداث، اجرای عملیات هدایت آب‌های سطحی است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی این بلوار دو حوضچه رسوب‌گیر احداث شد و با لوله کاروگیت ۸۰۰ به طول ۵۴ متر و همچنین لوله ۱۲ گالوانیزه به طول ۶۰۰ متر مشکل آب‌های سطحی در این بلوار رفع شد.

کریمی افزود: یکی دیگر از اقدامات در راستای ارتقاء سطح سیما و منظر این بلوار بحث نهال کاری واحداث فضای سبز است که خاکریزی، تسطیح و رگلاژرفیوژه وسط این بلوار انجام شد.

وی از کاشت ۲۰۰ اصله نهال جوهر در رفیوژ وسط بلوار ۳۶ متری دگایران خبر داد و گفت: ۱۵۰۰ متر مربع فضای سبز هم در ورودی این بلوار در حال احداث است.

انتهای پیام/م

تکمیل بلوار ۳۶ متری دگایران در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.