مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: نام نویسی جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور از ۹ خرداد ماه آغاز شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

۳۱ تیر ماه آخرین مهلت نام نویسی برای حضور در جشنواره کارآفرینان برتربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان :احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: همه کارآفرینان و کارگران خلاق می‌توانند از ۹ خرداد تا ۳۱ تیر با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.i نسبت به نام نویسی، تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.

وی افزود: کارآفرینان برتر و کارگران خلاق و مبتکر در این جشنواره در ۳ بخش صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب می‌شوند و پس از معرفی در جشنواره استانی در صورت داشتن شرایط و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در پایان ادامه داد: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و معرفی برترین‌ها به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان برگزار می‌شود.

توصیفیان گفت:هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضا‌های کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور دانست.

انتهای پیام/ب

نام نویسی در جشنواره کارآفرینان برتر تا ۳۱ تیر ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.