استاندار بر رعایت قیمت‌های مصوب نوشت افزار و پوشاک و برخورد با گرانفروشی در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد تنظیم بازار استان همدان گفت: لباس مدارس با همان قیمت مصوب ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و اگر نیاز به خدمات جانبی و اصلاح آن باشد ۵ تا درصد می‌تواند افزایش داشته باشد.

او همچنین بر گشت‌های مشترک مجموعه‌های تعزیزات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف، فرمانداری و شهرداری تاکید کرد و گفت: سرکشی و کنترل قیمت‌ها باید مستمر و روزانه باشد و با گرانفروشی و یا درج نکردن قیمت برخورد شود.

استاندار همدان از خرید تضمینی ۷۰۷ هزار تُن گندم و پرداخت حدود ۴۰ درصد مطالبات گندمکاران استان خبر داد و گفت: تا پایان شهریور مابقی مطالبات گندمکاران پرداخت خواهد شد.

علیرضا قاسمی فرزاد از ورود گوشت سرد برزیلی به استان و ذخیره ۲ هزار و ۴۵۰ تنی مرغ در استان خبر داد و افزود: در زمینه ذخایر کالا‌های اساسی در استان مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان هم از ۴۰۶ مورد بازرسی خبر داد و گفت: ۱۰۶ پرونده در زمینه گرانفروشی و درج نکردن قیمت تشکیل شده است.

احمد شانیان گفت: امسال نسبت به پارسال افزایش قیمتی در استان شاهد نیستیم و در روز‌های تعطیل هفته گذشته کمی نوسان قیمت در مرغ به علت تقاضای بیشتر بود که به حالت قبل بازگشت.

در پایان هم بر ساماندهی سریع سدمعبر‌ها و پیگیری و جدیت شهرداری در این زمینه تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.