براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز برای ۹ استان کشور رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

رگبار و رعد و برق در ۹ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا کمی ابری استبه گزارش  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز برای استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب غرب یزد، شمال فارس، جنوب و غرب اصفهان، غرب کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، جنوب شرق لرستان و بخش‌هایی از کرمان رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان بارش پراکنده و وزش باد و همچنین بخش‌هایی از کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت. روز سه شنبه برای استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید در ۶ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا کمی ابری است


روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی وجنوبی و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده برای برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور و همچنین استان هرمزگان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در دوازدهم خرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار