فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس خواستار حضور گسترده‌تر مردم نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شد.

حضور گسترده‌تر مردم نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس امسالعلی صوفی فعال اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: امسال چند موضوع است که حساسیت خاصی را به راهپیمایی روز قدس بخشیده است که یکی از این مسائل طرح معامله قرن است که شاهدیم ترامپ ذیل منفعت رساندن به اسرائیل در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: موضوع بعد هم انتقال پایتختی اسرائیل از تل آویو به قدس شریف و همچنین تهدیداتی است که به طور جدی از سوی اتحاد آمریکا، عربستان و اسرائیل در منطقه بر علیه مسلمانان و مردم فلسطین دنبال میشود که انضمام ارتفاعات جولان به رژیم صهیونییتی نیز یکی از همین تهدیدات است که خطر اسرائیل را بیش از پیش برهمگان گوشزد می‌کند.

صوفی با اشاره به خطر اسرائیل برای مسلمانان خاطر نشان کرد: به بیانی دیگر اگر یک زمانی افرادی وجود داشتند که با حسن نیت به تحرکات منطقه نگاه کرده و گمان میکردند که میشود مسئله فلسطین را نیز از راه دیپلماتیک حل کرد حال تمامی آن‌ها مأیوس شدند، زیرا کاملاً خطر اسرائیل را نزدیک می‌بینند.

فعال اصلاح طلب افزود: تمامی این‌ها مسائلی هستند که باعث شده تا راهپیمایی روز قدس امسال شور و حال دیگری داشته باشد و قطعاً با هیجان خاصی از طرف مردم مواجه خواهد شد؛ بنابراین امروز دیگر اینگونه نیست که در راهپیمایی فردی شعار دهد و مردم آن‌ها را تکرار کنند بلکه مردم خودشان در صحنه آمده، صحنه را به دست خواهند گرفت و خودجوش شعار خواهند داد.

وی تاکید کرد: من فکر می‌کنم با توجه به اینکه امسال با دسیسه مثلث شوم آمریکا. اسرائیل و عربستان در منطقه مواجه هستیم و مردم ما هم از این مثلث آسیب دیده‌اند قطعاً باید انتظار یک استقبال ویژه‌ای را از سمت مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: روز قدس ، علی صوفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار