عضو جبهه مقاومت نیرو‌های انقلاب گفت: همه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس،همبستگی خود با جبهه مقاومت نشان خواهند داد.

ضرورت همبستگی مردم با جبهه مقاومت در راهپیمایی روز قدساقبال شاکری عضو اصولگرا جبهه مقاومت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به ارزیابی پیام روز قدس امسال پرداخت و گفت: امسال روز قدس با یک سری از موضوعات عجین شده، برای مثال محور مقاومت در کشور‌های مختلف از مدیترانه گرفته تا شبه قاره در جای برتری قرار گرفته و در یک پیچ تاریخی بزرگی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اگر از این پیچ تاریخی بگذریم، پیروزی بزرگی برای محور مقاومت به وجود می‌آید و تمام کشور‌های استکباری و منطقه‌ای وابسته به استکبار، تکلیفشان روشن می‌شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: امسال شاهد پیروزی جبهه مقاومت در یمن و پیروزی نهایی جبهه مقاومت در عراق بر باقیمانده عوامل داعش و توطئه‌های عربستان و آمریکا در کنار پیروزی نیرو‌های حماس و حزب الله در لبنان و غزه بودیم که این امر نشان دهنده برتری جبهه مقاومت نسبت به سال گذشته است.

شاکری خاطرنشان کرد: از همه مهم‌تر امسال شاهد پیروزی انصارالله یمن بودیم چراکه پیروزی یمن با فروپاشی تمام تفکرات و دولت‌های وابسته و سرسپرده منطقه و در راس آن‌ها صهیونیست‌هایی که در بین الملل بودند، ارتباط داشت و آنان توانستند دست برتر را داشته باشند.

وی در پایان افزود: انشالله همه مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس، با حضوری گسترده، همبستگی خود را با جبهه مقاومت در این قمر طلایی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار