بازی Avengers در نمایشگاه E3 2019 رونمایی می‌شود +تریلر

شرکت Square Enix با انتشار پستی در توئیتر از رونمایی عنوان Avengers در نمایشگاه E3 2019 خبر داد.

عنوان Avengers در نمایشگاه E3 2019 رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Square Enix برای اولین بار عنوان Avengers را در ژانویه سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. اما این آخرین خبری بود که از آن سال درباره این بازی به بیرون راه یافت زیرا تا به امروز خبر دیگری درباره این بازی منتشر نشده بود. بسیاری از طرفداران می‌ترسیدند که تولید این عنوان به طور کلی لغو شده باشد. با تمام این اتفاقات چند ساعت پیش خبر بسیار خوبی برای طرفداران این عنوان منتشر شد. به طور رسمی اعلام شد که ما این بازی را در نمایشگاه E3 2019 مشاهده خواهیم کرد.

شرکت مارول به طور رسمی با انتشار پستی در توئیتر خود اعلام کرد که این عنوان در کنفرانس شرکت سازنده آن در نمایشگاه E3 2019 رونمایی خواهد شد.

عنوان Avengers در نمایشگاه E3 2019 رونمایی می‌شود +تریلر


بیشتر بخوانید: عرضه عنوان The last of Us: Part 2 به تعویق افتاد


اطلاعات زیادی از این عنوان در اختیار ما قرار ندارد، اما در تصویری که همراه توئیت منتشر شده است نام استودیو‌های Eidas و Crystal Dynamics همراه با لوگو مارول و Square Enix به چشم می‌خورد. عنوان Avengers دومین پروژه بزرگ بازی سازی مارول است و به وسیله شرکت Square Enix ساخته می‌شود. اولین پروژه بزرگ مارول Marvel's Spider Man بود که به وسیله استودیو اینسامنیاک ساخته شد.

قرار است ۱۱ ژوئن در کنفرانس Square Enix که در نمایشگاه E3 2019 برگزار شود این عنوان به صورت رسمی رونمایی شود. واکنش طرفداران به این عنوان می‌تواند دو قطبی باشد و این که مثبت است یا منفی کاملا به خود بازی مرتبط است. اگر تولیدکنندگان توانسته باشند عنوان Avengers را به خوبی طراحی کرده و انتظاران طرفداران را برآورده کنند، باید انتظار موج مثبتی از سوی آن‌ها داشته باشند اما  اگر چنین نباشد مطمئنا پروژه Avengers پس از این همه مدت شکست می‌خورد.

در ادامه تریلر کوتاه منتشر شده از این عنوان را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

شرکت Square Enix عنوان Avengers را در نمایشگاه E3 2019  رونمایی می‎‌کند

برچسب ها: فناوری ، اونجرز ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار