تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part II اعلام شد!

به تازگی شایعه‌ای مبنی بر عرضه عنوان The Last of Us Part II در ۳۰ می‌ منتشر شده است.

تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part II اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان The Last of Us Part II یکی از مورد انتظارترین عناوین شرکت ناتی داگ بوده که بسیاری از گیمرها را تشنه خود کرده است. به تازگی شایعاتی مبنی بر انتشار تریلر و همچنین تاریخ عرضه عنوان The Last of Us Part II در اینترنت منتشر شده است. وب سایت اسپانیایی Legion De اعلام کرد، قرار است در هفته آینده تریلر و تاریخ عرضه این عنوان منتشر شود. این وب سایت ادعا می‌کند خبری که اعلام کرده است، شایعه نیوده و از یکی از اعضای شرکت سونی این خبر را دریافت کرده است.

این وب سایت اعلام کرد در تاریخ ۳۰ می‌ قرار است تریلر عنوان The Last of Us Part II منتشر و خود عنوان نیز در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. از طرفی عده‌ای معتقدند به دلیل نبودن شرکت سونی در مراسم E3 2019 ، احتمالا این شرکت قصد دارد با عرضه دو عنوان The Last of Us Part II و Death Stranding نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کند. 

تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part II اعلام شد

اگر این خبر صحت داشته باشد، فردا شرکت سونی در کنفرانسی کوتاه عنوان The Last of Us Part II و Death Stranding را به وسیله تریلری به علاقه‌مندان معرفی خواهد کرد. همچنین شاید معرفی این عنوان، همان شگفتانه‌ی شرکت ناتی داگ است که قرار بود تا قبل از مراسم E3 2019 به علاقه‌مندان هدیه دهد. با این حال باید منتظر معرفی عنوان پرطرفدار The Last of Us Part II بود. این عنوان در سبک اکشن و آخرالزمانی ساخته شده که داستان آن درباره دو نفر است که در دنیایی آخرالزمانی برای بقا با موجودات فرازمینی و آخرالزمانی مبارزه می‌کنند.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال


نسخه دوم این سری هم در ادامه نسخه قبلی ساخته شده است که روایتگر مشکلات جدید پیش آمده برای این دو نفر خواهد بود. عنوان The Last of Us Part II قرار است به طور انحصاری برای کنسول PS4 معرفی شود.

انتهای پیام/

بازی The Last of Us Part II فردا معرفی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.