در بروزرسانی جدید نرم افزار توئیتر کاربران می‌توانند در پخش زنده خود مهمان صوتی داشته باشند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر یکی از شبکه‌های اجتماعی است که مبنای اصلی پست‌های منتشر شده در آن متن است. این شبکه اجتماعی طرفداران زیادی دارد و توسعه دهندگان آن همیشه سعی در بهبود بخشیدن این نرم‌افزار را دارند. اکنون بروزرسانی جدیدی برای این شبکه اجتماعی اعمال شده است که ممکن است طرفداران پخش زنده ویدئو را بیشتر کند.

در بروزرسانی جدید توئیتر کسانی که به صورت زنده ویدئو منتشر می‌کنند می‌توانند چند مهمان به پادکست خود دعوت کنند. البته تعداد مهمانان محدود است و کاربر نمی‌تواند بیشتر از ۳ نفر را به پخش زنده خود دعوت کند. این قابلیت پیشتر در Periscope امتحان شده است و طرفداران زیادی دارد.

این قابلیت جدید که هم اکنون در نرم‌افزار‌های سیستم عامل آی‌اواس و اندروید فعال شده است با اجازه دادن به حداکثر ۳ نفر برای ورود به پخش زنده شما، به آن‌ها این امکان را می‌دهد که سوالات خود را مستقیم مطرح کنند یا با شما مکالمه کنند تا ارتباط شما و دنبال کنندگانتان نزدیک‌تر شود.

.


بیشتر بخوانید: توئیتر امکان اضافه کردن عکس و ویدئو به ریتوئیت را فعال کرد


شرکت توسعه دهنده توئیتر می‌گوید این قابلیت قبلا در Periscope به صورت جهانی امتحان خود را پس داده است و حال زمان آن فرا رسیده که در شبکه اجتماعی توئیتر گسترش پیدا کند و به مردم راه‌های بیشتری برای ارتباط مجازی با یکدیگر بدهد. درست مانند Periscope کسانی که به پخش زنده کاربری ملحق می‌شوند در واقع قبول می‌کنند که صدای آن‌ها از طریق میکروفون برای تمام کسانی که در حال دیدن استریم هستند، شنیده شود. هر زمانی هم که بخواهند می‌توانند از پخش زنده خارج شده و به فرد دیگری اجازه صحبت بدهند.

کیوان بیکپور، مدیر تولیدات توئیتر، در مورد این ویژگی در ماه فوریه به یکی از خبرگزاری‌ها گفت: «با ارائه این قابلیت ما برای کاربران خود مکالمات غنی‌تری را فراهم ساختیم که به بینندگان نیز اجازه حضور در یک پخش زنده را می‌دهد و آن‌ها می‌توانند با صدای خود، مانند یک برنامه تلویزیونی، وارد پخش زنده کاربران شوند.» این قابلیت باعث می‌شود کاربران توئیتر راحت‌تر از گذشته بتوانند با یکدیگر ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/

با بروزرسانی جدید توئیتر کاربران می‌توانند به پخش زنده دیگران ملحق شوند

برچسب ها: فناوری ، توئیتر ، قابلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار