شرکت اکتیویژن با انتشار تیزری در صفحه توییتر عنوان Call of Duty، تاریخ معرفی نسخه جدید این سری را اعلام کرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare امشب معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شایعاتی بین اخبار بازی‌های رایانه‌ای مبنی بر اینکه نسخه بعدی سری Call of Duty به زودی عرضه خواهد شد، منتشر شده است. این شایعه باعث شد تا بسیاری از افراد تاریخ احتمالی عرضه این عنوان را حدث بزنند و در فضای مجازی آن را منتشر کنند. اما روز گذشته شرکت اکتیویژن به طور رسمی در صفحه توییتر خود تاریخ عرضه نسخه جدید بازی Call of Duty را منتشر کرد. این شرکت در حساب رسمی توییتر خود با انتشار تیزری کوتاه از بازی، اعلام کرد در تاریخ 30 می نسخه جدید سری Call of Duty معرفی خواهد شد.

طی چند روزه گذشته هم مشخص شد نام این عنوان Call of Duty: Modern Warfare خواهد بود. این عنوان هنوز مشخص نیست در ادامه نسخه قدیمی Modern Warfare ساخته شده یا شرکت اکتیویژن قصد دارد این عنوان را از ابتدا طراحی کند و با داستانی جدید، این سری را دوباره راه اندازی کند. شرکت اکتیویژن نیز در پاسخ به این ابهامات اعلام کرد، این بازی نسخه‌ای ریبوت شده از عنوان Modern Warfare است. هنوز مشخص نیست منظور اکتیویژن از نسخه ریبوت شده چیست اما یقینا این اعلام شرکت اکتیویژن به معنای ریمستر بودن این بازی جدید نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: نام نسخه ۲۰۱۹ سری بازی‌های ندای وظیفه مشخص شد +تصویر


پس از اعلام این خبر صفحه توییتر اخبار کال آف دیوتی تصویری تار اما مرتبط با بازی مذکور را منتشر کرد که درآن می‌توان لوگوی بازی و نام آن را مشاهده کرد. به سختی در پایین این عکس تاریخ اکتبر دیده می‌شود که انتظار می‌رود شرکت اکتیویژن قصد انتشار این بازی را تاریخ مذکور داشته باشد چرا که نسخه‌های قبلی این سری نیز در ماه اکتبر به بازار عرضه شده بودند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare امشب معرفی می‌شود

در هر صورت شرکت اکتیویژن اطلاعات بیشتری از این بازی را به بیرون منتشر نکرده است و این شرکت قصد دارد گیمرهایش را منتظر انتشار اطلاعات بیشتر بگذارد پس باید تا معرفی رسمی این بازی که امشب خواهد بود صبر کرد.

انتهای پیام/

تاریخ معرفی بازی Call of Duty: Modern Warfare مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.