مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهبندان گفت: با کمک بانک کشاورزی امیدواریم تا اوایل سال آینده کارخانه شیر نهبندان به بهره برداری برسد.

مالکی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهبندان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: پیش بینی می‌شود این کارخانه که در سال ۸۹ در زمینی به مساحت حدود ۳ هکتار کلنگ زنی شد، تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه ظرفیت این کارخانه ۶ هزار و ۶۰۰ تن در سال است افزود: میزان سرمایه گزاری ثابت این کارخانه ۳۱ هزار و ۷۳۵ میلیون ریال بوده است.

مالکی با اشاره به اینکه این طرح برای ۳۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد گفت: مدت قرارداد این طرح از سال ۹۰ تا ۹۶ بوده است که متاسفانه تا کنون به نتیجه نرسیده است و تا کنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهبندان با بیان اینکه این کارخانه از نظر سازه سازی، کامل شده است بیان کرد: تهیه تاسیسات این کارخانه در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه شهرستان نهبندان یکی از قطب‌های تولید شیر شتر در استان است اظهار کرد: به همین جهت خط فرآوری این شیر دراین کارخانه قرار گرفته شده است.

انتهای پیام / ط ا

بهره برداری از کارخانه شیر نهبندان تا اوایل سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.