فرمانده انتظامی استان کرمان در نشستی با مدیر کل و معاونین صدا و سیما گفت: امنیت ایران اسلامی به واسطه فرهنگ ایثار و شهادت، وجود ولایت و تلاش شبانه روزی نهاد‌های امنیتی، زبانزد خاص و عام است.

پیام شهدا خدمت بی‌منت به مردم استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در این دیدار با توجه به برگزاری یادواره شهداء پلیس استان در ۲۲ خردادماه گفت: برگزاری یادواره ۵۷۳ شهید انتظامی استان، گرامیداشت شهدایی است که با افتخار به سوی عزت و مردانگی پر کشیدند.

سردار بنی اسدی فر از شهدا به عنوان چشم و چراغ جامعه یاد کرد و گفت: امام راحل فرموده اند که خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر لزوم انجام کار‌های فرهنگی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از شهادت کمتر نیست.

وی خطاب به خانواده شهدا بیان کرد: اگر تا به امروز مقاومت کرده و ایستاده اید باید بدانید کسی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارد، اجری برابر با اجر شهدا خواهد داشت.

سردار بنی اسدی فر گفت: خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران باید بدانند در آزمون سختی قرار گرفته و به خوبی در این آزمون به موفقیت دست یافته اند.

وی اظهار کرد: بر اساس فرموده بزرگان، بازماندگان شهدای عزیز به ویژه مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا در شان و ارزش، بلافاصله پس از شهدا قرار دارند و هیچ فاصله‌ای با شهدا ندارند.

در ادامه معاون اجتماعی پلیس استان نیز با تاکید بر استمرار اقدامات فرهنگی جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: شهدای ما در زمانی به شهادت رسیدند که در اوج درگیری‌ها و اوضاع متشنج کشور بوده ایم و این آرامش و امنیت کنونی را مدیون خون این شهدا هستیم.

وی آسیب‌های اجتماعی را معضل اصلی جامعه کنونی عنوان کرد و گفت: تشکیل یک کارگروه مشترک و شناخت وظایف سازمان‌های متولی بهترین راهکار پیشگیری از این آسیب هاست.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان نیز با بیان اینکه اوج کار نیروی انتظامی و صدا و سیما در ماه رمضان از شب‌های قدر آغاز و تا پایان نماز عید فطر ادامه دارد افزود: بین نیروی انظامی و کار صدا وسیما ۳ اشتراک وجود دارد که اولین آن‌ها اشتراک در خدمت رسانی به مردم در تمام ساعات شبانه روز است.

دکتر علی رمضانی در تشریح دومین وجه مشترک این دو سازمان افزود: پلیس و صدا و سیما در تمام اوقات در معرض قضاوت مردم هستند و سومین و بزرگترین وجه اشتراک همه ما زیر سایه رهبری بودن است.

دکتر علی رمضانی یادآور شد: هرچند تجهیزات و امکانات ما محدود است، اما امیدواریم درکنار پلیس با انعکاس یادواره ۵۷۳ شهید پلیس استان و ترویج فرهنگ شهادت در بین جوانان، قدم بزرگی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برداشته باشیم.
انتهای پیام/ح

توصیه شهدا خدمت به مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار