یادواره ۶ شهید منطقه رق آباد و ۲ شهید گمنام ریحان شهر زرند با حضور امام جمعه، خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستان و محلی در تکیه سیدالشهدای ریحان شهر زرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مهدوی، مدرس حوزه علمیه در مراسم معنوی یادواره ۶ شهید منطقه رق آباد و ۲ شهید گمنام ریحان شهر زرند گفت: برگزاری چنین مراسم‌ها و یادواره‌هایی مروج بسیار مطلوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

برگزاری یادواره شهدا در ریحان شهر زرند + تصاویر

وی افزود: بدون شک راه امام حسین (ع) با برگزاری مراسم‌هایی همنام با یاد و خاطره شهدا تداوم پیدا می کند و در این قبیل برنامه‌های فرهنگی، هر چقدر حضور جوانان پررنگ تر باشد، دشمن روز به روز ناامیدتر می شود.

حجت الاسلام مهدوی تأکید کرد: ما عزتمان را نباید از دشمن گدایی کنیم و اگر در راه اسلام کم کاری کنیم تنبیه می‌شویم که اولین تنبیه از دست دادن نعمت است.

برگزاری یادواره شهدا در ریحان شهر زرند + تصاویر

وی با اشاره به اینکه وصیت نامه شهدا، چراغ راه انقلاب است، تصریح کرد: در شرایط کنونی، اگر شهدا بودند بی تردید به پشتیبان ولایت بودن امر می‌کردند.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: هم اکنون ۴۰ سال از انقلاب سپری شده و به هر جا که رسیدیم با هدایت پیامبرگونه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است.

برگزاری یادواره شهدا در ریحان شهر زرند + تصاویر

انتهای پیام/ب

گرامیداشت یاد شهدا در ریحان شهر زرند

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار