نسخه جدیدی از عنوان GRID در ۱۳ سپتامبر عرضه خواهد شد.

بازی GRID در ۱۳ سپتامبر دوباره عرضه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Grid یکی از عناوین شرکت نسبتا معروف Codemasters است که در سبک مسابقه و رالی ساخته شده است. آخرین نسخه از این عنوان در سال ۲۰۱۴ و برای کنسول‌های نسل قبل یعنی PS3، Xbox 360 و پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. همچنین با رواج یافتن کنسول‌های قابل حمل و تلفن‌های همراه، شرکت سازنده این عنوان را برای کنسول سوییچ و سیستم عامل ios و android نیز منتشر کرد. این عنوان هرگز نمی‌توان با عنوان Need For Speed مقایسه کرد اما عنوان مذکور در حد و اندازه خود توانسته است فروش خوبی داشته باشد.
شرکت Codemasters اعلام کرد، قرار است نسخه‌ای جدید از عنوان GRID در سپتامبر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود. همچنین این شرکت گفت نسخه‌ای که قرار است عرضه شود، نسخه ریمستر شده از عنوانی که در سال ۲۰۰۸ یا ۲۰۱۴ برای Xbox 360 و PS3 عرضه، نخواهد بود و شرکت Codemasters آن را تجربه جدید توصیف می‌کند. بازی GRID قرار است به فرانچایزی تبدیل شود که گیمر حق انتخاب روند داستان بازی را داشته باشد. این عنوان قرار است دارای بخش آنلاین نیز باشد و گیمرها در سراسر دنیا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بازی GRID در ۱۳ سپتامبر دوباره عرضه خواهد شد

همچنین شرکت سازنده وعده داده است که در این عنوان خودروهای امروزی و جدید و خودروهای کلاسیک نیز وجود خواهند داشت که دارای انواع شتاب دهنده‌ها و قابلیت‌های جدید و بروز هستند. در عنوان GRID گیمر می‌تواند وارد مسابقه و مراحل داستانی شود و یا به صورت انفرادی در نقشه بازی به گشت و گذار بپردازد. هنوز اطلاعات بیشتری از این عنوان نظیر نقشه و ماموریت‌ها مشخص نشده است و باید تا زمان انتشار رسمی این عنوان صبر کرد.


بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری سونی برای ساخت فیلم یا انیمیشن بازی‌های خود


در ادامه تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

عرضه نسخه جدید عنوان GRID 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار