کنسول PS5 استقبال بیشتری از کنسول PS4 خواهد داشت

جک تارتون مدیر فروش کنسول PS4 اعلام کرد احساس می‌کنم از کنسول جدید سونی استقبال بالاتری نسبت به کنسول قبلی این شرکت شود.

کنسول  PS5 استقبال بالاتری از کنسول PS4 خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،همزمان با نزدیک شدن به معرفی و کوچ به نسل جدید کنسول‌های بازی‌های رایانه‌ای بسیاری از منتقدان و کارشناسان این سوال به ذهنشان خطور کرده است که شرکت سونی چگونه قصد دارد کاربرانش را دعوت به خرید کنسول PS5 کند. جک تارتون مدیر فروش کنسول PS4 در مصاحبه‌ای با Venture Beat اعلام کرد؛ شرکت سونی قصد دارد همان تدابیری را که برای کنسول PS4 دیده بود، را برای کنسول PS5 نیز اجرایی کند چرا که او فکر می‌کند این کنسول نیز به خوبی کسول نسل قبلی شرکت سونی ساخته شده است و در آن کمترین عیب و نقصی وجود خواهد داشت و به همین علت می‌تواند به سرعت در دل کاربران جا خوش کند.

وی همچنین در ادامه اعلام کرد؛ مشخصات اعلام شده از کنسول جدید سونی بسیار خیره کننده است و در حال حاضر برترین کنسول دنیا به شمار می‌رود. از طرفی این مدیر ارشد سونی به شرکت مایکروسافت نیز طعنه‌ای زد و گفت : مایکروسافت برای پیشرفتش در این حوزه باید پول بیشتری خرج کند تا بتواند حداقل سرویس Stadia خود را که در حال حاضر یکی از ضعف‌های بزرگ این شرکت به حساب می‌آید را ارتقا بخشد و در حال حاضر رقابت با شرکت Nintendo برای شرکت سونی قابل توجه‌تر از شرکت مایکروسافت است.

کنسول  PS5 استقبال بالاتری از کنسول PS4 خواهد داشت

جک تارتون گفت : در صورتی که مایکروسافت بتواند به طور جدی و دقیق روی پروژه Stadia کار کند می‌تواند روی وضعیت فعلی بازی‌های رایانه‌ای تاثیر به سزایی بگذازد و دنیای بازی‌های رایانه‌ای را تغییر دهد.


بیشتر بخوانید: عنوان PUBG برای کاربران زیر ۱۸ سال محدودیت ایجاد کرد 


در آینده‌ای نه چندان دور باید شاهد معرفی نسل بعدی کنسول‌ها باشیم که در مراسم E3 2019 قرار است شرکت مایکروسافت از اولین کنسول نسل بعدی پرده برداری کند و باید تا آن زمان صبر کرد.

انتهای پیام/

احتمال دارد کنسول جدید سونی طرفداران بیشتری نسبت به کنسول فعلی این شرکت داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار