مدیر تیم های ملی دوومیدانی گفت: برخی از رسانه ها شیطنت کردند و همین موضوع برای حدادی سوتفاهم ایجاد کرده است.

تیمور غیاثی مدیر تیم های ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقادات احسان حدادی اظهار کرد: من حرفی علیه حدادی نزدم و شیطنت رسانه ای هست و همین موضوع برای این پرتابگر سوتفاهم ایجاد کرده است.

او درباره اینکه گفته است بیشتر بودجه دوومیدانی صرف حدادی می شود، اظهار کرد: من چنین حرفی نزدم چرا که هزینه تمرینات و اردوی حدادی جداست و حامی مالی هزینه های این ورزشکار را تامین می کند. البته اگر حدادی گلایه کرده بحث دیگری است.

مسئولان ورزش برای موفقیت حدادی کمک می کنند 

غیاثی بیان کرد: حدادی ورزشکار بزرگ ماست و فاصله اش با سایر قهرمانان دوومیدانی زیاد است و مشکلی در این باره وجود ندارد. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کمک می کنند تا حدادی برای کسب مدال در المپیک توکیو مشکلی نداشته باشد و با آرامش کار کند.

مدیر تیم های ملی دوومیدانی درباره اظهارات برخی از ورزشکاران بابت تبعیض بین آنها و حدادی بیان کرد: تبعیضی وجود ندارد و همه ورزشکارانی که شانس مدال آوری دارند مورد توجه فدراسیون دوومیدانی قرار می گیرند تا به موفقیت دست یابند.

او درباره اظهارات امیر مرادی مبنی بر اینکه هزینه های حضور در مسابقات را خودش می دهد، گفت: من فکر نمی کنم که مرادی چنین حرفهایی زده باشد چرا که او ورزشکار خوب ماست و بی حاشیه است. برخی از ورزشکارانی که با بهترین دوومیدانی کاران فاصله دارند آنها اعتراض می کنند. پاداش ها به دوومیدانی کاران به موقع داده می شود و مشکلی در این باره وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: 

سپهرزاد: من به همراه ربانی با فدراسیون دوومیدانی دیگر همکاری نمی‌کنیم

مربی دوومیدانی: از دیسک ماشین به جای وزنه استفاده می‌کردیم

غیاثی: قطع همکاری سپهرزاد و ربانی با دوومیدانی عجولانه صورت گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار