مربی سابق تیم ملی دوومیدانی کشورمان گفت: ما به علت کمبود امکانات، وزنه برای تمرین نداشتیم و از دیسک ماشین استفاده می‌کردیم.

احمد رمضان‌زاده مربی سابق تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من هم اظهارات سپهرزاد تائید می‌کنم که کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی مربیان داخلی را آدم حساب نمی‌کند و اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهد. شاگردم را از تمرین در خاک به المپیک رساندم. ما حتی به علت کمبود امکانات، وزنه برای تمرین کردن نداشتیم و از دیسک ماشین استفاده می‌کردیم.

مربی دوومیدانی: از دیسک ماشین به جای وزنه استفاده می کردیم

او ادامه داد: حسن تفتیان شاگرد من بود و به المپیک راه یافت و به عنوان نخستین دونده سرعتی در تاریخ دوومیدانی کشورمان به مرحله نیمه نهایی هم راه یافت. من بدون دوپینگ و ترزیق آمپول توانستم در راه یابی تفتیان به المپیک نقش اساسی داشته باشم. کریمی رئیس سابق دوومیدانی ۳۰۰ هزار تومان به حساب من و تفتیان واریز می‌کرد. تفتیان زمانی ۱۶، ۱۷ سالش بود و در رده نوجوانان بازی می‌کرد ۳۰۰ هزار تومان حقوق می‌گرفت که این پول برای او کم نبود.

کیهانی به مربیان داخلی اهمیت نمی دهد 

رمضان زاده بیان کرد: سپهرزاد، ربانی و مرادی مربیان کمی نیستند، اما کیهانی به این مربیان اهمیتی نمی‌دهد. همچنین احسان حدادی با ۴ ماه تمرین کردن زیر نظر مربی خارجی نمی‌تواند نتیجه بگیرد بلکه یک سال زمان می‌برد تا به موفقیت دست یابد. من بهترین مربی در دوی سرعت هستم، اما کیهانی یک ریال هم به من نداد و از من حمایت نکرد. کیهانی می‌گوید که در بازی‌های آسیایی ۱۰ مربی خارجی در دوومیدانی داشتیم و با این همه مربی نتیجه‌ای هم در آسیا نگرفتیم. کیهانی و مردانی شاگردان سجاد مرادی بودند که یک طلا و نقره در بازی‌های آسیایی جاکارتا بدست آوردند.

کیهانی برای تضمین ریاستش به استان ها سفر می کند 

مربی سابق تفتیان بیان کرد: کیهانی برای اینکه روسای هیئت‌های ورزشی به او رای بدهند به استان‌ها سفر می‌کند تا ریاست ۴ سال آینده خود را تضمین کند. دوومیدانی ۲۴ ماده دارد و مهمترین رشته ورزشی در المپیک و جهان هست، اما مسئولان ما به این رشته ورزشی توجهی نمی‌کنند. کیهانی زورش به احسان حدادی نمی‌رسد وگرنه این ورزشکار هم دور می‌زد.

من به جزء مربیگری درآمدی ندارم 

او درباره اینکه کیهانی پاداش را جایگزین حقوق کرده است، گفت: مگر چند مسابقه آسیایی وجود دارد که مربیان دوومیدانی با مدال آوری شاگردانشان در این مسابقات پاداش بگیرند. منِ مربی درآمدی ندارم و زمانی که مسابقه نیست از کجا کسب درآمد کنم. اظهارات کیهانی قابل پذیرش نیست و یک مدیر فهمیده این حرف‌ها را نمی‌زند. مربیگری سپهرزاد بهتر از مربی خارجی است و ربانی و مرادی هم مربیان خوبی هستند، اما مورد حمایت فدراسیون دوومیدانی قرار نمی‌گیرند. زمانی که کیهانی قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا شد خیلی خوشحال شدم، چون او با مربی داخلی توانست این مقام را بدست آورد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی دوومیدانی بانوان ایران در جایگاه نخست ایستاد

ایران به دنبال کسب بهترین نتیجه تاریخ، چین همچنان قدرت برتر قاره آسیا

یک مدال طلا و یک نشان نقره در روز نخست/ ۲ رکورد ملی شکسته شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار