رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از روکش آسفالت برخی از محور‌های مواصلاتی استان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبارمسعود رستمی، رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: روکش آسفالت و لکه گیری محور ملایر توره به طول ۱۰ کیلومتر، روکش آسفالت محور همدان رزن به طول ۵ کیلومتر و روکش آسفالت محور همدان کرمانشاه به طول ۷ کیلومتر در حال اجراست که برای اجرای آن مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت تقاطع اصله واقع در محور ساوه و محور تویسرکان کنگاور نیز هفته آینده اجرایی خواهد شد.

رستمی ادامه داد: عملیات لکه گیری محور‌های ارتباطی استان با ۳ هزار تن آسفالت نیز در دستور کار است که به زودی انجام می‌شود.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: تعریض و بهسازی محور سد اکباتان و تعریض راه روستایی عبدالرحیم در قهاوند نیز از جمله اقدامات در دستور کار است.

رستمی همچنین با اشاره به وقوع سیلاب و خسارات وارد شده به راه‌های استان تأکید کرد: عملیات پل سازی، ترانشه برداری، ریزش برداری و اصلاح رانش‌هایی که در برخی از محور‌ها بر اثر بارندگی‌ها و وقوع سیل رخ داد، نیز در حال اجراست.

این مسئول در ادامه اجرای عملیات تسطیح و رگلاژ شانه و پاکسازی تابلو‌ها و علائم را از جمله اقدامات مستمر این اداره کل در طول سال برشمرد.

انتهای پیام/ د 

روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان همدان

 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار