مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر اجرای مطلوب و کیفیت بخشی هر چه بیشتر طرح های عمرانی این اداره کل تأکید کرد.

تأکید مدیرکل راهداری همدان بر کیفیت بخشی طرح های عمرانیبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جمع روسا و کارکنان راهداری استان بر تسريع در اجرا، تجهيز و تكميل پروژه هاي نيمه تمام تاكيد كرد و اظهار داشت: همه ما وظيفه داريم براي عمران و آباداني و پيشرفت همه جانبه استان و خدمتگذاري صادقانه به مردم با تمام توان اقدام کنیم.

وی دقت نظر و دلسوزی در اجرای طرح های عمرانی را مهم برشمرد و یادآور شد: همه ما وظیفه داریم فعالیت قانونی و اصلی خود را در عین متانت، صبر و مردمداری انجام دهیم به گونه ای که رضایت نسبی ارباب رجوع جلب شود.

پناهنده با تأکید بر اینکه باید جان مردم در اولویت باشد، یادآور شد: تلاش مي كنيم با حمايت همه مسئولان استاني و سازمان مركزي به اهداف پيش بيني شده و اولویت های کاری كه ارائه خدمات مطلوب به مردم، ايمن سازي راه هاي مواصلاتي استان، كنترل و نظارت دقيق بر تردد و كاهش تلفات جاده اي است، دست يابيم.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه به جذب اعتبارات مورد نیاز این اداره کل در استان اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور تأمين اعتبارات مورد نياز، مسئولان استاني و رؤساي ادارات شهرستاني باید با حضور در شوراي برنامه‌ريزي توسعه استان و شهرستان نسبت به دريافت اعتبارات مورد نياز از استان تلاش كنند.

انتهای پیام/ د 

کیفیت بخشی طرح های عمرانی راهداری در اولویت است

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.