نایب رئیس هیئت هندبال کوهبنان از راه اندازی دفتر هیئت هندبال این شهرستان بعد از ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان خبر داد.

زهرا احمدی، نایب رئیس هیئت هندبال شهرستان کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده، یکی از مشکلات در بحث رونق ورزش به ویژه هندبال، نبود دفتر این هیئت است و به منظور گسترش این ورزش در شهرستان و به سبب هویت بخشی آن در بین ورزشکاران، راه اندازی این دفتر از ضروریاتست.

وی افزود: اقدامات لازم برای راه اندازی دفتر هیئت انجام گرفته است و بعد از ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان شهرستان و استان راه اندازی می شود.

احمدی به رغبت جوانان و نوجوانان این شهرستان به این رشته ورزشی اشاره کرد و بحث آموزش مربیان و داوران بومی به منظور گسترش این رشته ورزشی را در راستای اهداف بلندمدت این هیئت دانست و خواستار برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه در شهر کوهبنان شد.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه مسئولان شهرستان به ویژه اداره ورزش و جوانان و فرمانداری کوهبنان به این ورزش، تصریح کرد: با روی کار آمدن هیئت جدید در استان، بسیاری از مشکلات این ورزش در حال پیگیریست که شهرستان ها نیز با رفع این مشکلات تقویت خواهند شد.

انتهای پیام/ب

راه اندازی دفتر هیئت هندبال شهرستان کوهبنان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار