نمایشگاه قرآنی ویژه ماه رمضان در پایانه‌های مترو شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا نداف مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد استان فارس با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه قرآنی ویژه ماه رمضان به صورت سابق برگزار نمی‌شود، گفت: رویکرد امسال برای برپایی نمایشگاه‌های قرآنی استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه مترو بوده است.

وی افزود: این نمایشگاه که شامل کتاب، نرم افزار، نغمات قرآنی، آثار هنری و خوشنویسی می‌شود در ۲ پایانه متروی شیراز برگزار می‌شود.

نداف با بیان اینکه نمایشگاه‌هایی که در پایانه‌های مترو برگزار می‌شود تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، گفت: برپایی محافل قرآنی در شب‌های قدر و شب‌های پایانی ماه مبارک از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی ارشاد اسلامی فارس پیگیری می‌شود.

وی برگزاری بداهه نویسی خوشنویسی را از دیگر برنامه‌های این ماه عنوان کرد و گفت: این برنامه براساس روال هر ساله با همکاری انجمن خوشنویسی استان فارس برگزار می‌شود که امسال در یکی از شب‌های ۱۹ یا ۲۱ ماه رمضان در حرم علی بن‌حمزه برگزار می‌شود.

مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد استان فارس تصریح کرد: برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و تجلیل از قرآن آموزان و موسسات قرآنی شهر شیراز نیز از برنامه‌های برگزار شده است.
انتهای پیام/م

برپایی "نمایشگاه رمضانیه" در متروی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار