تیم راه یاب ملل مریوان در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مقابل تیم ملوان انزلی به نتیجه تساوی دو - دو رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه در سراسر کشور پیگیری شد.

در این هفته از مسابقات لیگ برتر تیم راه یاب ملل که به دلیل وضعیت نور استادیوم زاگرس مریوان، دیدار خود مقابل ملوانانزلی را در ورزشگاه درفشی فر تهران برگزار کرد با یک بازی کاملا هجومی توانست تا دقیقه ۷۵ با دو گل از حریف خود پیش بگیرند.

شاگردان رحمتی در این بازی توانستند در دقایق ۱۲ و ۷۵ با گل‌های فاطمه قاسمی و زهرا حاتم نژاد از تیم حریف جلو بیافتند، اما در ادامه و در دقایق پایانی بازی تیم ملوان توانست با دو گل نتیجه را تغییر دهد و بازی باخته خود را با تساوی صفر - صفر به پایان برساند.

نماینده کردستان با کسب یک امتیاز این بازی و مجموع ۳۰ امتیاز در جایگاه قبلی خود باقی ماند و در حال حاضر پنجم است و بانوان شهرداری بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

صدر جدول رده بندی لیگ برتر در پایان بازی‌های هفته شانزدهم بدون تغییر باقی ماند.

انتهای پیام/ع

تساوی بانوان کردستانی مقابل نماینده انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.