فایل صوتی مشاور معاون فرهنگی وزارت ارشاد درباره لغو مجوز دو کتاب الحادی منتشر شد.

کتاب الحادیبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته سایت خبری صراط المستقیم در گفتگو با ایوب دهقانکار مشاور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از لغو مجوز نشر کتاب های انسان خردمند و انسان خداگونه ، نوشته يووال نوح هراری نويسنده اسرائيلی خبر داد.


بیشتر بخوانید: دو کتاب الحادی پرفروش نویسنده اسرائیلی در ایران لغو مجوز شد


اما بعد از ساعاتی مرادی نیا، مدیر کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی اعلام کرد خبر لغو مجوز دو کتاب انسان خردمند و انسان خداگونه، نوشته یووال نوح هراری نویسنده اسرائیلی صحت ندارد. بدیهی است مرجع اعلام هر گونه خبر درباره صدور یا لغو مجوز کتاب، دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد است و این دفتر در قبال گفته‌های منابع دیگر مسئولیتی ندارد.


بیشتر بخوانید: خبر لغو مجوز دو کتاب الحادی صحت ندارد


باشگاه خبرنگاران جوان نیز با ذکر منبع سایت مذکور این خبر را رسانه‌ای کرد. اکنون فایل صوتی اظهارات مشاور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز منتشر می‌شود که در ادامه می‌شنوید.

گفتنی است این کتب نوشته یووال نوح هراری -نویسنده اسرائیلی است، هراری تاریخ دان صهیونیست و دانش آموخته دانشگاه عبری بیت المقدس و آکسفورد است و اکنون نیز ساکن سرزمین‌های اشغالی و مشغول تدریس در همان دانشگاه در بیت المقدس است.

این کتاب که پیرامون تاریخ جهان نوشته شده به خوبی منعکس کننده افکار منحرف نویسنده صهیونیستی آن است به نحوی که داروینیسم را تئوریزه کرده و روایتی مخدوش از تاریخ تمدن بشر با محوریت غرب ارائه می‌دهد.

یووال نوح هراری که خود همجنس باز است با پرداختن به روابط جنسی حیوانات و معرفی آنان به عنوان اجداد انسان در این کتاب زمینه را برای پذیرش روابط جنسی بی بند و بارانه فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
اصلا این دوتا کتاب چطور منتشر شدن که الان لغو مجوز بشن؟؟؟