فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: محموله ۱۲۸ کیلوگرمی ماده مخدر شیشه در عملیات مسلحانه و مشترک پلیس این استان و اصفهان و سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد.

۱۲۸ کیلوگرم شیشه با تلاش پلیس سمنان کشف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اقدام اطلاعاتی چندماهه مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر گفت: سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله بزرگ ماده مخدر صنعتی که از مرز‌های شرقی به کشور وارد شده بود، به دست آمد.

وی با بیان اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله از کویر مناطق شرقی کشور به پایتخت را داشتند، تصریح کرد: با هماهنگی مؤثر و مطلوب پلیس این استان و اصفهان و همچنین سربازان گمنام استان یزد، عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله آغاز شد.

سردار قاسمی به حضور تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و مأموران انتظامی اصفهان در این عملیات اشاره و خاطرنشان کرد: با هدایت و پشتیبانی‌های اطلاعاتی لحظه‌به‌لحظه، پس از شناسایی خودروی سواری سمند حامل مواد اقدام هماهنگ پلیس به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه سواری سمند از صحنه متواری شد، ادامه داد: با شلیک به‌موقع و دقیق مأموران، خودروی سمند در انارک شهرستان نائین متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: دو قاچاقچی و سوداگر مرگ پس از توقف خودرو متواری و مخفی شده بودند، توسط مأموران دستگیر شدند.

سردار قاسمی گفت: در بازرسی از خودروی سواری سمند، ۱۲۸ کیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد منوط به عزمی ملی و همراهی آحاد جامعه و تمام نهاد‌ها و دستگاه‌هاست.

انتهای پیام / گ 

کشف ۱۲۸ کیلوگرم شیشه با تلاش پلیس سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار