فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در شهرستان آرادان خبرداد.

انواع لوازم قاچاق در آرادان کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: تحقق برنامه‌های جامع و سیاست‌های کلان ناجا در ارتقاء امنیت اقتصادی به طور ویژه در دستور کار قراردارد و از همین رو پلیس با هرگونه فعالیت غیرمجاز و خارج از شبکه به خصوص در زمینه قاچاق کالا برخورد می‌کند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان آرادان نیز در همین راستا و با تشدید طرح‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای خود به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سردار قاسمی به عدم ارائه مدرک و یا اسناد قانونی توسط راننده خودرو اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های بعدی از این کامیون ۲۱۸ دستگاه لوازم صوتی تصویری، ۲۶۰ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی و ۱۱۷۶ شیشه نوشابه‌های انرژی زای قاچاق کشف شد.

این مسئول انتظامی ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان امر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: کالای کشف شده از پایتخت به مقصد مشهد بارگیری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تکمیل پرونده و انتقال محموله به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آرادان خبرداد و گفت: برای فرد متخلف از سوی مرجع قضائی ۱۰ میلیارد ریال وثیقه تعیین شد.

انتهای پیام / گ

کشف کالای قاچاق در آرادان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.