فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: محموله‌ای بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مسلحانه و مشترک بین پلیس استان‌های سمنان و سیستان و بلوچستان کشف شد.

۱۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این میزان مواد مخدر در عملیات مسلحانه و مشترک پلیس استان‌های سمنان و سیستان و بلوچستان کشف شده است.

وی افزود: نتیجه چند ماه کار اطلاعاتی و پیگیری‌های شبانه‌روزی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به تهیه سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد در شرق کشور انجامید که با هماهنگی‌های لازم قضائی و برقراری تعامل هدفمند مؤثر با پلیس سیستان و بلوچستان خوشبختانه این باند کشف شدند.

انجام عملیات مسلحانه

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: اعضای این باند قصد داشتند یک محموله بزرگ مواد مخدر را به صورت مسلحانه از ایرانشهر به شهرستان کهنوج حمل کند.

سردار قاسمی ضمن اشاره به نحوه دستگیری از سوداگران مرگ، گفت: با رصد لحظه به لحظه و اشراف اطلاعاتی مطلوب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تیم‌های عملیاتی انتظامی ایرانشهر اقدام ضربتی خود را آغاز کردند که نهایتاً به شناسایی خودروهای سواری حمل مواد در منطقه جلگه چاه هاشم شهرستان ایرانشهر منجر شد.

وی با بیان اینکه سوداگران مرگ به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کرده و متواری می‌شود، افزود: قاچاقچیان که با مقاومت و تیراندازی مأموران مجاز مواجهه شده بودند به سمت بیابان‌های اطراف متواری شده و خودرو سواری پژو که محموله اصلی با آن حمل می‌شد را به آتش کشیده فرار می‌کند که مأموران پس از اطفای حریق یک تن تریاک به صورت سوخته از سواری پژو و دویست و هشتاد کیلو تریاک از خودروی دیگر کشف می‌کند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.