فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: شب گذشته شهروند مضطرب شاهرودی با صدایی که سراسر دلهره و ترس بود با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از ضرب و شتم و سرقت اموالش توسط چند نفر در بیابان‌های اطراف این شهر خبر داد.

وی افزود: کاربران ۱۱۰ با دریافت این خبر بی‌درنگ موضوع را به پلیس آگاهی اعلام کردند و با توجه به حساسیت بالای موضوع، تیم ویژه مسئول رسیدگی به این پرونده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، چهار نفر سوار بر دو دستگاه موتورسیکلت نیمه‌های شب شاکی پرونده را ربودند و در بیابان‌های اطراف شهر با ضرب و شتم و تهدید با سلاح شکاری اموال و وجوه نقدش را به سرقت بردند و در ازای جانش تقاضای چهار میلیارد ریال وجه کردند.

سرهنگ کریمی بیان کرد: با پیگیری‌های گسترده و به‌کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، یکی از اعضای باند شناسایی و در عملیاتی هماهنگی و ضربتی در حاشیه شهر شاهرود دستگیر شد.

وی از بازجویی‌های دقیق و فنی از متهم خبر داد و اظهار کرد: با سرعت مثال‌زدنی مأموران پلیس، چهار هم‌دست دیگر متهم که هنوز از دستگیری رفیق خود خبر نداشتند، دستبند پلیس را بر دستان خود دیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اعلام کشف سلاح سارقان که در مخفیگاه یکی از متهمان مدفون شده بود، تصریح کرد: محل تجمع اعضای این باند یکی از کافه‌های شهر بود که همان‌جا نقشه شوم خود را طراحی کرده بودند و به سراغ این شهروند رفتند.

سرهنگ کریمی اعلام سریع موضوع به پلیس از سوی شاکی پرونده یکی از مهم‌ترین عوامل اقدام به‌موقع مأموران در به سرانجام رسیدن این پرونده عنوان کرد و از عموم مردم خواست در این‌گونه موارد ضمن حفظ خونسردی مراتب را در کوتاه‌ترین زمان با پلیس در جریان بگذارند.

انتهای پیام / گ

دستگیری در شاهرود

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.