عنوان مردگان متحرک به VR می‌آید

شرکت Survios به دنبال راه اندازی عنوان Walking Dead: Onslaught با استفاده از فناوری واقعیت افزوده است.

عنوان مردگان متحرک به VR می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال The Walking Dead یکی از مجموعه‌های ترسناک پساآخرالزمانی آمریکایی است که از روی کتاب‌های مصور و مجلات کمیک ساخته شده است. داستان این فیلم از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی داستان پس از برخواستن از کما با دنیایی پر از زامبی مواجه می‌شود و قصد پیدا کردن خانوده‌اش را دارد.

شرکت Survios یکی از توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای روی VR است که عنوان Creed: Rise to Glory را وارد دنیای واقعیت مجازی کرد. این شرکت در سال جاری نیز عنوان Battlewake را برای عینک‌های واقعیت مجازی ساخت که در سبک عنوان دزدان دریایی طراحی شده بود. اما به تازگی خبرهایی به گوش می‌رسد که بر اساس این اخبار شرکت Survios قصد دارد بازی Walking Dead: Onslaught را نیز وارد دنیای واقعیت مجازی کند.

از آنجایی که طرح عنوان Walking Dead: Onslaught بر اساس نقاشی‌ها کمیک ساخته شده است، شرکت مذکور قصد دارد سریال ساخته شده توسط شبکه AMC را اساس بازی خود قرار دهد و با شخصیت‌های این سریال عنوان خود را طراحی کند. قرار است شرکت Survios با شبکه AMC همکاری کند و اجازه استفاده از شخصیت‌های فیلم واکینگ دد را به شرکت مذکور بدهد. شخصیت‌های برجسته این سریال که قرار است در این بازی نقش آفرینی کنند شامل ریک، میچون، کارول و داریل می‌شوند.

عنوان مردگان متحرک به VR می‌آید

قرار است در این عنوان اسلحه‌های متعددی در اختیار گیمر گذاشته شود که هر کام در محلی مناسب به داد گیمر خواهند رسید. در حال حاضر تنها یک تریلر از این عنوان منتشر شده است که در آن مشاهده شد ۴۸ اسلحه مختلف در بازی وجود دارد.


بیشتر بخوانید: سومین هفته متوالی صدرنشینی عنوان Days Gone


ساخت سری بازی The Walking Dead ابتدا با شرکت Telltale’s بود که به دلیل مرگ برنامه نویسش ، به شرکت Skybound Games سپرده شد. شرکت Skybound Games توانست عنوان The Walking Dead را احیا و این عنوان را به بازار عرضه کند. با عرضه این عنوان در بازار استقبال نسبتا خوبی از آن شد و توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. حال باید منتظر بود و دید، شرکت Survios با عنوان Walking Dead: Onslaught چه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ساخت مردگان متحرک برای VR

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار