آتش گرفتن خودروی تسلا بار دیگر خبرساز شد + فیلم

آتش گرفتن یک دستگاه خودروی تسلا این بار در یکی از پارکینک های هنگ کنگ به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

آتش گرفتن خودروی تسلا بار دیگر خبرساز شد + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از یک ماه از آتش گرفتن یک خودروی تسلا در پارکینگی در شهر شانگ‌های چین نمی‌گذشت که آتش گرفتن یک خودروی تسلای دیگر در هنگ کنگ خبرساز شد. این حادثه روز یکشنبه و در پارکینگی در شهر "سان پو کونگ" رخ داد.

بنا به گزارش Apple Daily, این خودروی برقی پس از نیم ساعت پارک شدن در پارکینگ دچار آتش سوزی شد. بنا به این گزارش سه صدای انفجار شنیده شد و سپس دود از خودرو برخاست و لحظاتی بعد خودرو غرق شعله‌های آتش شد.

بنا به گفته صاحب خودرو این حادثه هنگامی رخ داد که خودروی تسلای او در حال شارژ شدن نبود. او اوایل بعدازظهر ماشینش را در یک ایستگاه تسلا شارژ کرد و هنگامی که ماشینش در پارکینگ پارک شده بود این حادثه رخ داد. پس از این حادثه آتشنشانان در محل حادثه حاضر و پس از ۴۵ دقیقه موفق به خاموش کردن آتش شدند. بنا به گزارش اداره آتشنشانی هیچ فردی در این حادثه دچار آسیب نشد. همچنین هنوز علت اصلی آتش گرفتن این خودروی تسلا مدل اس مشخص نشده است. تحقیقات پلیس محلی هنگ کنگ در مورد این حادثه ادامه دارد.

گفتنی است؛ آتش گرفتن این خودروی تسلا در هنگ کنگ در حالی خبرساز می‌شود که در ماه آوریل نیز یک خودروی تسلای مدل اس دیگر نیز در یکی از پارکینگ‌های شهر شانگ‌های چین دچار آتش سوزی شده بود. آتش سوزی خودروی تسلا در چین با واکنش الون ماسک، مالک شرکت تسلا همراه بود. او با انتشار توئیتی از ایمنی بالای خودرو‌های شرکت خود دفاع کرد. او در این توئیت نوشت: " احتمال آتش گرفتن خودرو‌های برقی بدلیل آنکه آن‌ها دارای موتور‌های درون سوز (موتور‌های احتراق داخلی) هستند ۵۰۰ درصد کمتر از سایر خودرو‌ها است. "

انتهای پیام/

آتش گرفتن خودروی تسلا در هنگ کنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار