دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بابیان اینکه شورا‌ها موجب رشد فرهنگی در جامعه می‌شوند، گفت: باید افرادی سر کار بیایند که به مشکلات موجود رسیدگی کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمود الله مرادی ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج که در فرمانداری سنندج برگزار شد، گفت: تداوم اقتدار نظام جمهوری اسلامی نیازمند افراد پویا با طرز فکر گوناگون است.

وی با تاکید برضرورت توجه بیشتر به شورای اسلامی شهر‌ها افزود:این نهاد می‌تواند بستر پیشرفت و آرامش شهر را فراهم و خیلی از مشکلات را حل کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه شورا‌ها موجب رشد فرهنگی در جامعه می‌شوند، گفت: باید افرادی سر کار بیایند که به مشکلات موجود رسیدگی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به موضوع حجاب و عفاف در حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت:رعایت شئونات و حجاب اسلامی از اصول دین است و افراد خود باید این موضوع را رعایت کنند.

وی عدم تقابل سیاسی در مدیریت‌ها را ضروری دانست و بیان استفاده دشمنان می‌شود، پس در شرایط کنونی تعامل و همکاری بین مسئولان و مردم ضروری است.

الله‌مرادی اظهار داشت: شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها باید نسبت به رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی بیشتر تلاش کنند که این مهم با انتخاب افراد و کارکنان شایسته و متعهدی که به دور از بغض غرض کار می‌کنند تحقق پذیر خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر کردن باید بدون هیچ‌گونه بغض و بخلی از سوی امران معروف انجام شود.

انتهای پیام/م

شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر  نسبت به رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی تلاش کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.