تفاوت دو گوشی OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro مشخص شد

اخبار لو رفته از شرکت OnePlus تفاوت اساسی بین دو مدلی را که این شرکت برای رونمایی در نظر دارد، برملا کرد.

تفاوت اساسی OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این سه‌شنبه روز بزرگی برای شرکت وان‌پلاس است چرا که در این روز قصد دارد دو مدل جدید از گوشی‌های خود، OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro را به صورت رسمی رونمایی کند و در حالی که رندرهای زیادی از این گوشی‌ها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌اند و تقریبا نمای کلی از آن‌ها را به ما می‌دهند، رسانه WinFuture در جدیدترین افشاگری خود، چند تصویر از قاب‌های رسمی ساخت شرکت وان‌پلاس برای گوشی‌های جدیدش را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر تازه به اشتراک گذاشته شده تأیید می‌کنند که ماژول دروبین این دو گوشی هوشمند جدید به صورت عمودی روی گوشی سوار شده‌اند. OnePlus 7 دارای دوربین دوگانه و OnePlus 7 Pro دارای دوربینی سه‌گانه است. همچنین با این تصاویر تأیید می‌شود که مدل بالاتر OnePlus 7 دارای دوربین سلفی بیرون جهنده است.

بر اساس اخباری که از شرکت وان‌پلاس لو رفته، OnePlus 7 Pro مجهز به یک نمایشگر از جنس AMOLED به اندازه 6.67 اینچ است و کیفیت تصاویر به نمایش درآمده در آن قرار است، +QHD باشد. این نمایشگر قرار است با نسبت تصویر 19.5:9 کار کند و تراکم پیکسلی در آن به 516 پیکسل در اینچ می‌رسد. این گوشی پرچمدار قرار است با پردازنده جدید Snapdragon 855 هدایت شود. این پردازنده جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده شرکت کوآلکام است. OnePlus 7 Pro قرار است در سه مدل تولید و عرضه شود. اولین مدل این گوشی پرچمدار دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. مدل دوم در نظر گرفته شده برای این گوشی ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است و مدل سوم هم دارای ترکیب رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی است. دستگاه باکیفیت OnePlus 7 Pro قرار است دارای اسپیکرهای استریو باشد و برای تأمین انرژی آن یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد شد که با سیستم شارژ Warp Charge 30W استفاده شارژ خواهد شد.

تفاوت اساسی OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro مشخص شد

دوربین سه‌گانه‌ای که پشت OnePlus 7 Pro کار گذاشته شده است، دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان اسنپر اصلی خود است. این لنز توسط شرکت سونی ساخته شده است و مدل آن IMX586 است و تثبیت‌ساز تصویر روی آن قرار داده شده است. لنز دوم این ماژول یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی واید است که دارای دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۱۷ درجه است. لنز سوم کار گذاشته شده در این پرچمدار هم دارای ۱۶ مگاپیکسل قدرت و زوم سه برابری اپتکال است. این دوربین‌ها می‌توانند با نهایت قدرت خود، ویدئوهایی با کیفیت 4K و با سرعت ۳۰ یا ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کنند. دوربین سلفی OnePlus 7 Pro دارای قدرت ۱۶ مگاپیکسلی است و از بالای دستگاه بیرون می‌آید. این دوربین مجهز به تثبیت‌کننده الکترونیکی تصاویر است و می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل ضبط کند.

گفتنی است، این گوشی قرار است تنها در رنگ خاکستری تولید و عرضه شود و قیمت آن در بازار اروپا ۶۹۹ یورو و در بازار آمریکا ۷۸۵ دلار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: گوشی‌های سری وان‌پلاس ۷ از پرچمداران شرکت‌‎های دیگر سریع‌تر هستند


انتهای پیام/

اطلاعات کلیدی OnePlus 7 Pro لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.