مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم گفت : نیازمند توسعه زیر ساخت‌های فناوری در استان‌ها هستیم.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهدی کشمیری مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه با بازوند استاندار کرمانشاه دیدار کرد.

وی در این دیدار بر نقش ویژه پارک‌های علم و فناوری در توسعه نوآوری، فناوری و ایجاد کسب و کار‌های فناورانه در استان‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه جدی به حوزه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری تصریح کرد: نیازمند توسعه زیر ساخت‌های فناوری در استان‌ها هستیم.

کشمیری در ادامه با قدردانی از حمایت‌های ویژه مدیریت استان از مجموعه پارک علم و فناوری افزود:همدلی و همراهی خوبی در استانداری برای پیشبرد برنامه‌های پارک علم و فناوری وجود دارد.

مدیرکل دفتر سیاست گڌاری و برنامه ریزی امورفناوری وزارت علوم در ادامه تصریح کرد: در هر قسمتی که دولت از بودجه بخش دولتی در فراهم سازی زمینه حضور بخش خصوصی سرمایه گڌاری کرده موفق بوده و نتایج خوبی گرفته است.

کشمیری تصریح کرد:امروزه پرداختن به این حوزه دغدغه مسئولین است و این نشان از اهمیت وجایگاه ویژه فناوری دردنیای امروز است.

 بازوند استاندار کرمانشاه نیز با اعلام آمادگی حمایت از پارک علم و فناوری و توجه به حوزه دانش بنیان و اشتغال فارغ التحصیلان، افزود: از مدیران جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری کرمانشاه که بصورت فعالانه پیگیر حوزه فناوری هستند قدر دانی می‌کنیم و هرچه بتوانیم به این حوزه کمک می‌کنیم.

بازوند گفت: نیازمند آشنایی بیشتر خانواده‌ها با پارک علم و فناوری و ساختار‌های فناوری هستیم و باید اثر گذاری و نقش آن بیشتر در سطح جامعه ملموس باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه باید بیشتر در این بخش کار شود، افزود: می‌توانیم با توجه جدی‌تر به این حوزه با تحریم‌ها مقابله کنیم.

دکتر کشمیری در این سفر یک روزه از پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، سوله کارگاهی مرکز نوآوری فناوری و برج در حال احداث پارک بازدید کرد .

 

 

انتهای پیام/د

سفر یک روزه مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم به استان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.