قائم مقام موسسه آموزش عالی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه از برگزاری اولین دوره مسابقات استانی سازه‌های ماکارونی به میزبانی این موسسه خبر داد.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسلم حدیدی قائم مقام موسسه آموزش عالی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات استانی سازه‌های ماکارونی در دو بخش دانشجویی و دانش اموزی در روز پنجشنبه (۲۶ اردیبهشت) گفت : بیش از ۵۰ تیم دانش آموزی و دانشجویی برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

وی گفت : صبح روز مسابقات، رقابت تیم‌های دانشجویی برگزار شده و بعدازظهر نیز تیم‌های دانش آموزی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حدیدی تصریح کرد: دراین مسابقات تیم‌ها باید با استفاده از ماکارونی سازه‌ای طراحی کنند که تحمل وزن بار را داشته باشد و هرچه سازه طراحی شده بتواند وزن بار بیشتری تحمل کند، آن سازه به عنوان برگزیده انتخاب می‌شود.

قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه شرکت در این مسابقات دانشی بین رشته‌ای نیاز دارد، گفت: عمدتا دانش آموختگان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک و صنایع در این حوزه مهارت دارند.

وی افزود: در بخش دانش‌آموزی هم عمدتا دانش آموزان گروه تجربی، ریاضی و هنرستان در این زمینه توانایی دارند و تلاش ما این است که دانش آموزان را درکنار دانشجویان در رقابت‌های مختلف شرکت دهیم تا از نزدیک با کار عملی رشته‌های مختلف آشنا شوند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را در کنار ایجاد فضای شادی و نشاط و رقابت سالم، ارتقا مهارت عملی دانشجویان و دانش آموزان در حوزه‌های علمی عنوان کرد.

حدیدی با بیان اینکه برگزیدگان این رقابت‌ها برای مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی آماده می‌شوند، گفت: در اختتامیه این رقابت‌ها که در پایان همان روز مسابقات برگزار می‌شود از سه تیم برتر در بخش دانشجویی و سه تیم برتر در بخش دانش آموزی تجلیل خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

بیش از ۵۰ تیم دانش آموزی و دانشجویی برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.