مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۵۵۲ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال انواع خدمات غیردرمانی از سوی تأمین اجتماعی این استان به جامعه هدف ارائه شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،عباس نورمحمدی مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از این خدمات شامل پرداخت بیمه بیکاری و مستمری بازنشستگان، بازماندگان و از کارافتادگان است.

وی افزود:سال گذشته افزون بر یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال مستمری بازنشستگان،افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال مستمری بازماندگان و افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال مستمری از کارافتادگان در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تا پایان خردادماه امسال ۶۵ نوع خدمت در هفت شعبه دائمی تأمین اجتماعی این استان به صورت غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می‌شود.

نورمحمدی عنوان کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به جامعه هدف در شعبه‌های تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تا اواخر سال ۱۳۹۸ از ۶۵ مورد به ۲۰۰ مورد افزایش خواهد یافت.

وی ابراز کرد: عمده‌ترین خدماتی که هم اینک یا در آینده به صورت غیرحضوری در شعبه‌های تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به جامعه هدف ارائه می‌شود شامل صدور و تمدید دفترچه درمانی، ارسال دفترچه درمانی از طریق پست به محل سکونت بیمه شده، اعلام سوابق بیمه ای، صدور حق بیمه و پرداخت انواع کمک هزینه‌ها از جمله ازدواج، زایمان و کفن و دفن است.

افزون بر ۳۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خدمات و حمایت‌های تأمین اجتماعی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

ارائه خدمات غیر حضور در شعبه های تامین اجتماعی

برچسب ها: بیمه ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.