دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر، از جلب و دستگیری ۲ متهم حادثه تیراندازی و قتل امروز در کمتر از ۴ ساعت از وقوع حادثه خبر داد.

دستگیری عاملان قتل امروز نیکشهر در کمتر از ۴ ساعتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر اظهار کرد: به دنبال اختلاف طایفه‌ای و کشته و مجروح شدن دو نفر در ظهر امروز در پمپ بنزین شهرستان نیکشهر، با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر، دو نفر متهم تیراندازی و قتل که در یکی از روستا‌های نزدیک شهر مخفی شده بودند تا با استفاده از تاریکی شب از سطح شهرستان متواری شوند، دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر افزود: دستگاه قضایی با قید فوریت و جدیت با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه و اجتماع برخورد کرده، کما اینکه در قتل هفته گذشته که در سطح شهرستان به وقوع پیوست، با زحمات و تلاش یگان‌های انتظامی و امنیتی و اقدامات فنی، قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت بازداشت و موجبات رضایت مردم سطح شهرستان و اولیا دم مقتول از پیگیر‌های دستگاه قضایی را فراهم کرد.

وی گفت: این دادستانی به همه مخلان نظم و امنیت و آسایش عمومی مردم هشدار می‌دهد برخورد قاطع قضایی با اینگونه افراد در اولویت این مجموعه است.

انتهای پیام/ع

دستگیری قاتل در نیکشهر

برچسب ها: دادستان ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار