فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: با تلاش پلیس عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان زابل دستگیر شد.

دستگیری شرور سابقه دار در عملیات ضربتی پلیسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  و به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛ سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه دار با ایجاد ناامنی در سطح شهرستان "زابل" موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی با اشراف کامل اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی شب گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: مشارکت در قتل، حمل سلاح گرم، سرقت‌های مسلحانه، سرپیچی و تمرد از قانون، قاچاق مواد مخدر از جمله شرارت‌های این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/ع

معرفی شرور سابقه دار به دستگاه قضائی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار