مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: امسال ۲۳ کاروان از استان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه نخستین اعزام به حج تمتع از استان فارس نیمه دوم تیرماه است، بیان کرد: تمامی کاروان‌های استان فارس تکمیل شده و تعداد کاروان‌های استان‌های همجوار که ایستگاه پروازی آن‌ها شیراز است، به زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در قالب ۲۳ کاروان از استان فارس به حج تمتع اعزام می‌شود، افزود: امسال حجاج فارس مدینه بعد هستند یعنی از فرودگاه شیراز به مقصد جده پرواز می‌کنند و آموزش‌های حج نیز در حال انجام است.

مدیر حج و زیارت استان فارس اضافه کرد: اغلب کار‌های پزشکی حجاج انجام شده و  آنان باید توجه داشته باشند که تمام اموری که از سوی مدیران کاروان به آن‌ها اعلام می‌شود، انجام دهند تا در زمان اعزام مشکلی ایجاد نشود.

زینلی با اشاره به برنامه‌های هفته حج تصریح کرد: میثاق با احمدبن‌موسی (ع) و شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن و برپایی نمایشگاه در سطح شهر از  برنامه‌هایی است که در این هفته به صورت هر ساله برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر امکان برقراری سفر به عتبات عالیات وجود دارد و در صورت تقاضا از سوی مردم کاروان‌های عتبات تشکیل و سفر انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان فارس اظهار کرد: روزانه ۳ کاروان زمینی و هفتگی یک کاروان هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند که شهروندان برای ثبت نام باید به دفاتر حج و زیارت مجاز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

اعزام کاروان حجاج از فارس به حج تمتع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار