مدیر کل حج و زیارت فارس از ضرورت ثبت نام ودیعه گذاران حج تمتع در سامانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زینلی مدیر کل حج و زیارت فارس اظهار کرد: با امضای تفاهم نامه حج و زیارت با کشور عربستان، برای اعمال حج تمتع لازم است همه ودیعه گذارن اطلاعات خود را با هدف ساماندهی تکمیل کنند.

وی ادامه داد: همه ودیعه گزاران می‌توانند برای تکمیل اطلاعات خود با به سایت rezerv.ha.ir مراجعه و یا به دفاتر شرکت‌های مسافرتی مراجعه کنند تا در لیست ساماندهی حج تمتع سال ۹۸ قرار گیرند.

مدیرکل حج و زیارت فارس افزود: به ثبت نام کنندگان در پایان نام نویسی کُد رهگیری داده می‌شود و باید این کد را تا پایان مراحل نگاه دارند.

زینلی با بیان اینکه اولویت‌ها بعد از ساماندهی اعلام می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۷ هزار نفر اطلاعات خود را ثبت کرده اند که لازم است همه ودیعه گذاران این کار را انجام دهند.

همچنین در خصوص سفر‌های زیارت ارزان قیمت به عتبات عالیات بیان کرد: کاروان‌هایی در قالب طرح ابرار پیش بینی شده است که قیمت سفر کربلا حدود یک میلیون ۷۰۰ هزار تومان و مدت سفر هم هفت روز به صورت زمینی است.

مدیرکل حج و زیارت فارس ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های زیارتی نسبت به نام نویسی این کاروان‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/چ

ثبت نام ودیعه گذاران حج تمتع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار