مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: طرح صدور دفترچه بیمه درمانی به شکل غیرحضوری در استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالکریم نباتی مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس بیان کرد: در راستای الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی و کاهش حضور افراد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی صدور دفترچه بیمه درمانی آنلاین انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در طرح ارائه غیرحضوری خدمات، بیمه شدگان می‌توانند بدون نیاز  مراجعه به شعب از منزل و محل کار به صورت غیرحضوری درخواست تمدید و صدور دفترچه کرده و آن را در نشانی اعلامی دریافت کنند.

نباتی با بیان اینکه بیش از ۷۷۰ مورد ثبت درخواست ارائه غیرحضوری خدمات صدور دفترچه بیمه تأمین اجتماعی انجام شده است، افزود: در این طرح بیمه شدگان می‌توانند به دو شیوه حضوری یا غیرحضوری به وسیله پیک دفترچه درمانی خود را دریافت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس در خصوص دفاتر کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی در شیراز ادامه داد: تا کنون شعب تامین اجتماعی در شیراز دارای یک کارگزاری هستند، و این اجازه به بعضی کارگزاری‌ها داده شده تا یک دفتر اقماری هم ایجاد کنند که در شعب بیمه شیراز امسال دو دفتر کارگزاری افتتاح می شود.

نباتی اظهار کرد: به زودی فراخوان ایجاد دفاتر کارگزاری بیمه تامین اجتماعی داده می‌شود تا افراد داوطلب در آن آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/ت

راه اندازی طرح غیر حضوری صدور دفترچه بیمه درمانی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.