فرماندار ریگان گفت:با تخصیص ۱۲ میلیارد ریال از استانداری کرمان طرح نجات در ریگان با موفقیت در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امین باقری فرماندار ریگان در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه طرح نجات برای اولین بار در استان و در شهرستان ریگان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال اجرا است گفت: این طرح به مدت ۳ سال در روستا‌هایی که با مشکلات آسیب‌های اجتماعی مواجه هستند اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح توسط بهزیستی شهرستان در حال انجام است افزود: این طرح در استان به صورت طرح‌های موفق است.

فرماندار ریگان در ادامه بیان داشت: انجام پروژه آگاهسازی پیشگیری ودرمان آسیب‌های اجتماعی شهرستان ریگان در راستای طرح نجات انجام پذیرفت.

باقری تصریح کرد: در این طرح که در ۸ روستای شهرستان ریگان انجام شد بیش از ۳۵۰۰ نفر آموزش‌های لازم در زمینه مهارت‌های زندگی، سبک زندگی وهمسرداری، زندگی ارام ومشاوره را فرا گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به کنترل ملخ صحرایی در شهرستان ریگان بیان داشت: در اقدامی به موقع این افت در شهرستان توسط مدیریت جهاد کشاورزی کنترل شد.

فرماندار ریگان عنوان کرد : شهرستان ریگان در استان کرمان به عنوان شهرستان برتر در زمینه کنترل به موقع ملخ صحرایی توسط حفظ نباتات معرفی شد.

باقری تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال تخم گذاری این ملخ در شهرستان وجود دارد بیان کارشناسان جهاد کشاورزی در منطقه در حالت آماده باش وپایش منطقه هستند.

وی از مدیران دستگا‌های اجرایی شهرستان خواست مشکلات روستا‌های شهرستان را رصد و در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ی

کنترل آفت ملخ صحرایی در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار