سرپرست معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:تور آشنایی عکاسان حرفه‌ای بین المللی، ملی، و استانی در مسیر‌های گردشگری بکر وکمتر شناخته کرمانشاه برگزار خواهد شد.

عکاسان حرفه‌ای بین المللی به کرمانشاه می آیندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  شکوفه مهدی آبادی سرپرست معاونت گردشگری  هدف از اجرای  تور عکاسی  را که به واسطه حضور مشاهیر عکاسی اروپا و ایران یک ریز رویداد است، تولید محتوی، معرفی جاذبه هاو مسیر‌های بکر گردشگری دعوت از تور‌های خارجی و داخلی ورودی به استان  کرمانشاه اعلام کرد.

وی  گفت:حاصل اجرای تور  تصاویر ناب با کیفیت و حرفه‌ای عکاسان مشهور در شاخه‌های طبیعت، تاریخ، معماری و فرهنگ و مردم نگاری خواهد بود، که ضمن انتشار در فضای مجازی و بازار‌های هدف گردشگری شیوه‌ای نو در تولید محتوی برای سایت ها، پرتال‌های گردشگری اداره کل، استان و کشور  است.

مهدی آبادی گفت: ضمن اینکه از این تصاویر می‌توان در بیلبورد‌ها و تابلو‌های شهری و روستایی، آلبوم جاذبه‌های گردشگری، اپلیکیشن ها، نقش و طرح بر صنایع دستی، جعبه‌های سوغاتی، دیوار‌های شهر، طراحی روی لباس و سازه‌ها و دکوراسیون‌های نمایشگاهی  نیز استفاده کرد.

وی افزود: اولویت مسیر‌ها شهر کرمانشاه، منطقه دینور و صحنه، سنقر، کنگاور، هرسین، دالاهو و ریجاب، قصرشیرین و سرپل ذهاب و گیلانغرب و پاوه و اورامانات  است.

مهدی  آبادی بیان کرد :  این شیوه نوین تبلیغاتی راهکار موثری در به تصویر کشیدن  چهره زیبای کرمانشاه با تنوع اقلیم و فرهنگ و هنر، معماری و مهمان نوازی بوده و رونق اقتصادی و اجتماعی و نشاط مردم کرمانشاه رابه دنبال داشته باشد.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای  تور عکاسی  بادحضور مشاهیر عکاسی اروپا و ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.